De Lustrumcommissie gaat all-in, extra passe-partouts in de verkoop!

Extra passe-partouts

Nadat begin september de passe-partouts razendsnel waren uitverkocht komt er een extra verkoopmoment voor de leden die achter het net hebben gevist. Vanavond vanaf 20.00 uur tot en met donderdag 8 oktober 20.00 uur heb jij de mogelijkheid om een passe-partout aan te schaffen voor de Lustrumweek. Er zit geen maximum op deze verkoop dusĀ  je hoeft niet te haasten. Na donderdag 8 oktober 20.00 uur is het echter niet meer mogelijk om een passe-partout aan te schaffen. Breng jouw ploeggenoten op de hoogte en bemachtig een passe-partout! Bekijk hier de pakketten en koop uw passe-partout de aankomende vier dagen op tickets.usrtriton.nl.

Sollicitaties Lustrumcommissies verlengd

De mogelijkheid tot sollicitatie voor een Lustrumcommissie is vorige week gesloten. Echter in lijn met de verkoop van extra passe-partouts heeft u vanaf nu tot morgenavond 23.59 uur nog speciaal de mogelijkheid om uw interesse op te geven voor een van deze commissies via deze pagina.