Geef je interesse op voor de Lustrumrally!

Waarde (oud)leden,

Op 5 oktober 2020 is onze mooie donkerblauwe vereniging 140 jaar oud geworden en is daarmee het startschot gegeven voor het XXVIIIe Lustrum der U.S.R. “Triton”. Een jaar vol met evenementen die zo goed mogelijk en binnen de geldende maatregelen worden georganiseerd. Ter gelegenheid van het XXVIIIe Lustrum organiseert de Lustrumrallycommissie op 22 mei 2021 de Lustrumrally. De allereerste keer waar u, tezamen met andere (oud)leden, de strijd aan kan gaan op het gebied van snelheid en puzzelvaardigheid. Voelt u zich af en toe de volgende Max Verstappen? Wilt u, tezamen met ploeggenoten of commissiegenoten, met de auto een nieuw gebied van Nederland ontdekken? Laat ons dat dan weten! Uw interesse in de Lustrumrally kunt u uiten via het onderstaande interesseformulier. Wij zijn benieuwd naar uw inbreng!

Voor het evenement wordt gerekend in het aantal auto’s, dus per gezelschap hoeft maar één iemand het formulier in te vullen. Wij zouden dit fijn vinden, omdat wij dan op passende wijze het evenement kunnen vormgeven en u op de hoogte kunnen houden van de aanmeldingen en de ontwikkelingen omtrent de rally. Diegenen die het interesse-formulier hebben ingevuld, zullen voorrang krijgen bij de definitieve aanmelding! U heeft tot en met zondag 10 januari 23:59 om het interesseformulier in te vullen.

Interesse opgeven

Voor vragen kunt u altijd een e-mail sturen naar rally@tritonlustrum.nl.

Met donkerblauwe groet,
De Lustrumrallycommissie