Ticketverkoop Lustrumrally vanaf 2 april

Bent u niet alleen in de boot, maar ook in de auto razendsnel? En kunt u niet wachten om eindelijk Triton weer anders dan van achter uw laptop mee te maken? Omcirkel dan nu 2 april om 21:00 donkerblauw in uw agenda: dan gaan de inschrijvingen open voor de eerste Lustrumactiviteit van 2021, de Rally! Voor diegenen die het interesseformulier in december hebben ingevuld: jullie kunnen om 20:30 al inschrijven met een eenmalige, persoonlijke, code die jullie op 2 april rond 20:30 zullen ontvangen. Of u het interesseformulier nou wel óf niet heeft ingevuld: ter zijner tijd kunt op tickets.usrtriton.nl uzelf verzekeren van een plekje voor de Lustrumrally!

Rally + 3-gangen diner voor thuis: 22 mei

U zult op 22 mei met een team van twee tot vier personen de strijd aan gaan op het gebied van rij- en puzzelvaardigheid. Met de auto zal er een route worden afgelegd door de mooie omgeving van Utrecht, waarbij u samen met uw team verschillende puzzels zult oplossen. Vervolgens kunt u de dag afsluiten samen met uw teamgenoten, onder het genot van een door een professioneel cateraar samengestelde dinerbox, voor €35 per persoon. Het betreft een volledig 3-gangenmenu, met opties voor vegetarisch en vlees! Bovendien zal er onder de eerste 50 verkochte dinerboxen twee exclusieve Rally-borrel-pakketten t.w.v. €35 verloot worden!

Het evenement heeft helaas beperkte capaciteit, dus wij adviseren u tijdig klaar te zitten achter uw computer. U resteert nu een team (mét teamnaam) te formeren van twee tot vier personen! Vanwege deze beperkte capaciteit, mag een team enkel bestaan uit personen die lid zijn van Triton.

Deelnemers dienen zelf een auto te regelen, waarvoor geen richtlijnen gelden. Op uw verzoek in het inschrijfformulier kunnen wij de deelnemers in contact brengen met verhuurbedrijven van klassieke eendjes!

Kosten

Voor een team van twee personen bedragen de kosten €105, voor een team van drie personen €115 en voor een team van vier personen €125 (inclusief lunch). Deze bedragen zijn per team, en exclusief de dinerboxen van €35 per persoon. Voor de Formule tot een optimale ervaring van de Rally raden wij u van harte aan deze boxen ook aan te schaffen!

Voor vragen weet u ons te vinden: rally@tritonlustrum.nl!

Damesch, mijne Heeren, het is Lustrum!

Met donkerblauwe groet,
de Rallycommissie voor het XXVIIIste Lustrum der U.S.R. “Triton”