Schrijf je in voor de Lustrumwielerronde

De afgelopen maanden zijn helaas getekend door het ontbreken van gezellige en sportieve evenementen. Langzaam maar zeker lijkt daar wat verbetering in te komen. Nu we weer buiten mogen sporten in groepsverband zien we mogelijkheden ontstaan om weer wat te organiseren. Met de lustrumcommissie bieden wij u een stipje op de horizon: op 9 mei organiseert de lustrumcommissie de Lustrumwielerronde!

Inschrijven

Vanaf heden tot en met maandag 26 april kunt u uw wielerploeg inschrijven via tickets.usrtriton.nl.

Praktische informatie

Samen met uw fietsmaatjes vormt u een ploeg waarmee u zich in kan schrijven voor de wielerronde. We hebben (mede i.v.m. coronamaatregelen) plaats voor een beperkt aantal ploegen. Maak dus zo groot mogelijke ploegen om ervoor te zorgen dat er meer mensen mee kunnen doen. U kunt zich inschrijven in een ploeg van minimaal 2 personen en een maximum van 6 personen. U kiest zelf wie de ploegleider van uw ploeg is. Kies hiervoor iemand die goed is in de communicatie, omdat alleen deze persoon alle belangrijke informatie voor uw ploeg over de dag zelf zal ontvangen.
Indien u een wielershirt had besteld, zult u dit shirt in ontvangst kunnen nemen op 9 mei!

Route

De route van de verschillende afstanden wordt van tevoren voor u uitgestippeld. Afhankelijk van hoe sportief u zichzelf acht, kunt u zich inschrijven voor een van de volgende afstanden: 40km, 75km en voor de echt volharders 100km. Op de route zal ook nog een tussenstop zijn waar u kunt bijtanken: een bekertje limo en koek zullen u hier van de nodige energie voorzien om verder te kunnen fietsen. Of u gebruik maakt van deze tussenstop is uiteraard volledig aan u! De ploegleider zal op 2 mei in de mail met praktische informatie ook deze route ontvangen, in de vorm van een GPX-bestand.

Starttijd

In diezelfde mail van 2 mei zal aan u bekend gemaakt worden hoe laat u exact wordt verwacht op 9 mei. Wij beogen alle ploegen tussen 9:00 en 12:00 te laten starten, maar dit is afhankelijk van het aantal inschrijvingen. De vuistregel hierbij is dat de ploegen die de langere afstanden zullen fietsen, vroeger zullen starten. In de mail zult u 2 tijden vinden: de tijd waarop u wordt verwacht aan de achterkant van de Driewerf (bij de parkeerplaatsen) en de tijd waarop uw ploeg wordt weggestart.

Kosten

Om een aantal kleine kostenposten te dekken vragen wij een bescheiden bedrag van 3 euro per persoon voor de inschrijving. Hiervan zullen bijvoorbeeld de kosten van de versnaperingen bij de tussenstop worden bekostigd.

Tot zondag 9 mei!

Met donkerblauwe groet,