Wijziging in programma Lustrumgala

Waarde leden,

Ondanks de coronamaatregelen die nog van kracht zijn op onder andere het uitgaansleven, willen we u graag mededelen dat het Lustrumgala op 26 november doorgaat! We zijn wel genoodzaakt om het programma te vervroegen en tot middernacht te laten duren, omdat de verwachting is dat de huidige maatregelen niet op korte termijn losgelaten zullen worden.

Concreet betekent dit dat het programma al rond lunchtijd start, wat betekent dat u al in de ochtend de trein vanaf Utrecht Centraal zal nemen naar station Venlo. De exacte tijdstippen van het nieuwe programma worden binnenkort bekend gemaakt, en zullen dan ook te vinden zijn op: https://tritonlustrum.nl/info-lustrumgala/

Voor de ouderejaars die al een ticket hebben bemachtigd en door de programmawijziging niet meer aanwezig kunnen zijn, bieden we de mogelijkheid om uw ticket door te verkopen (tickets/kamers zijn niet naamsgebonden). Als het niet lukt om uw ticket te verkopen en u kan écht niet aanwezig zijn, stuur dan t/m zondag 24 oktober een mail naar gala@usrtriton.nl, dan zorgen wij dat uw ticket weer opnieuw in de verkoop gaat.

Wij hebben er (nog steeds) heel veel zin in!

Met donkerblauwe groet,

Uw Lustrumgalacommissie der U.S.R. “Triton”