Lustrumshop

Informatie over pre-orders

De artikelen van de nieuwe Lustrumlijn werken op basis van pre-orders. Dit betekent dat ze in productie gaan wanneer ze besteld zijn. Dit doen wij om overgebleven product voorraad te minimaliseren en daarbij ons steentje bij te dragen aan een betere (productie) wereld van morgen.

Wat betekent dit concreet?

• Deze artikelen gaan pas in productie als een minimale oplage is bereikt. Dit verschilt per artikel. Het kan dus zijn dat een artikel uiteindelijk niet geproduceerd wordt, als het niet vaak genoeg besteld wordt. Wij gaan hier natuurlijk niet vanuit, maar als dit scenario zich toch voordoet, ontvang je je geld voor dit product volledig terug (incl. transactiekosten).
  • De levertijd van artikelen is langer dan normaal. We verwachten in het voorjaar ophaalmomenten te organiseren, zodat je je artikelen op Triton kunt ophalen! We sturen hiervoor tezijnertijd een uitnodiging per email
  • Het grote voordeel is dat producten niet uitverkocht kunnen zijn! Zorg ervoor dat je je bestelling uiterlijk 26 februari plaatst, dan gaan wij het voor je produceren!

Klaar om te bestellen?

Bekijk de artikelen

Heb je nog vragen? Stuur een e-mail naar artikelen@tritonlustrum.nl.