Lustrumshop

Informatie over pre-orders

De Lustrumshop werkt op basis van pre-orders. Dit betekent dat de meeste artikelen in productie gaan wanneer ze besteld zijn. Dit doen wij om overgebleven productvoorraad minimaliseren en daarbij ons steentje bij te dragen aan een betere (productie) wereld van morgen.

Update 19 december: alle orders zijn inmiddels in productie. Van enkele artikelen wordt een klein extra aantal geproduceerd, deze zijn nog steeds te koop in de shop tot de voorraad strekt!

Wat betekent dit concreet?

• Lustrumartikelen gaan pas in productie als een minimale oplage is bereikt. Dit verschilt per artikel en staat aangegeven. Het kan dus zijn dat als een artikel niet vaak genoeg wordt besteld, het uiteindelijk niet geproduceerd kan worden. Wij gaan hier natuurlijk niet vanuit, maar als dit scenario zich toch voordoet, ontvang je je geld voor dit product volledig terug (incl. transactiekosten).
  • De levertijd van artikelen is langer dan normaal. We verwachten vanaf januari – als de maatregelen het toelaten – afhaalmomenten te kunnen organiseren, zodat je je bestelling op Triton kunt ophalen! We houden je hiervan op de hoogte.
  • Het grote voordeel is dat producten niet uitverkocht kunnen zijn! Zorg ervoor dat je je bestelling uiterlijk 18 december plaatst, dan gaan wij het voor je produceren!

Ik heb producten besteld met verschillende productietijden, wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Eind januari en eind maart zullen wij ophaalmomenten organiseren. In welke vorm dit plaats vindt zullen wij ter zijner tijd bekend maken in verband met eventueel geldende maatregelen.

Kunnen jullie mijn bestelling opsturen?

Ja! Het is mogelijk jouw bestelling op te sturen (à €9,50). Bestellingen die naar hetzelfde adres moeten worden verzonden, zullen in één pakket worden verpakt. Bestel dus samen met je huis- en ploeggenoten om kosten te besparen!

Kan ik mijn pre-order annuleren?

Je kunt je pre-order tot 18 december annuleren (mail dan even naar artikelen@tritonlustrum.nl). Daarna gaan je bestelde artikelen in productie en staat je order vast. Let op: als je je bestelling annuleert, houden wij de gemaakte transactiekosten (€0,70) in van het terugbetaalde bedrag. Bestel dus alleen producten die je écht wil hebben!

Klaar om te bestellen?

Bekijk de artikelen

Heb je nog vragen? Stuur een e-mail naar artikelen@tritonlustrum.nl.