2020 - 2021

LUSTRUMJAAR

Dit jaar bestaat de U.S.R. “Triton” 140 jaar! Gedurende dit feestelijke Lustrumjaar worden verschillende grote evenementen georganiseerd voor leden en oud-leden. Meer informatie omtrent de inschrijvingen, precieze data en kaartverkoop volgt.

29 januari 2021

Lustrumskireis

Leden & leden van Oud-Triton

Waar de skireis normaal gesproken het hoogtepunt van het jaar is, zal deze reis het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de laatste en de komende 5 jaren zijn. Dit jaar kunnen ook leden van Oud-Triton zich opgeven voor de Skireis. De skireis vindt plaats van 29 januari t/m 7 februari 2021. Inschrijven kan op 16 september.
april 2021

Lustrumwielerronde

Leden & leden van Oud-Triton

In april 2021 zal de wielerronde worden georganiseerd. Vele roeiers zullen een racefiets bezitten en zullen deze wekelijks gebruiken. Een ander deel van de vereniging heeft tijdens de lock-down misschien het wielrennen ontdekt en hun eigen gemaakt.
mei 2021

Lustrumrally

Leden & leden van Oud-Triton

In mei 2021 zal de Rally worden georganiseerd. Tijdens deze Rally worden leden en leden van Oud-Triton getest op hun snelheid en behendigheid met het puzzelen.
juni 2021

Lustrumwedstrijden

Leden, leden van Oud-Triton & extern

Zeg je Triton, dan zeg je roeien; zeg je Triton, dan zeg je borrelen. Precies deze twee eigenschappen gecombineerd vormen één van de mooiste evenementen die jij komend jaar kunt bijwonen.