22 mei 2021

Lustrumrally

Was jij op de basisschool altijd als eerste klaar met puzzelen? Heb je nog tegen Max Verstappen een ritje op de kartbaan gereden? Ben jij de vaste bestuurder tijdens jullie jaarlijkse roadtrip? Of ben jij geboren om rondgereden te worden? Redenen genoeg om mee te doen aan de Lustrumrally!

Teams van twee tot vier personen zullen op 22 mei de strijd aan gaan op het gebied van rij- en puzzelvaardigheid. Met de auto zal er een route worden afgelegd door de mooie omgeving van Utrecht, waarbij u samen met uw team verschillende puzzels zult oplossen. Vervolgens kunt u de dag afsluiten samen met uw teamgenoten, onder het genot van een door een professioneel cateraar samengestelde dinerbox.

Voor de prijzen vanaf €31,25 per persoon (2-4 per team) krijgt u het volgende:

• Een door een professioneel rallybureau uitgezette route;
  • Een dag-durende route langs de meest idyllische plekjes die de omgeving van Utrecht te bieden heeft;
  • Een lekkere lunchbox met wat te drinken naar keuze;
  • Voor additioneel €35 p.p. kunt u na het dagprogramma genieten van een fantastisch 3-gangen thuisdiner!

U neemt deel met een eigen auto, waarvoor geen richtlijnen gelden (old-timers, elektrische bolides, paard-en-wagen, alles mag!). Op aanvraag in het inschrijfformulier kunnen wij u in contact brengen met verhuurbedrijven van klassieke eendjes!

De rally is op een zodanige manier opgezet dat het gehele evenement met het huidige pakket aan maatregelen vanuit de Rijksoverheid doorgang kan vinden.

Voor vragen, neem contact op met de rallycommissie.

Bekijk op Facebook